BOSH SAHIFAGA MAIL

1 2 3 4 5 6 7  -  TDAU TARIHI  - 1 2 3 4 5 6 7

 

 

                                                                    

 

 

TDAU TARIHI

 

 

 

HOZIRGI KUNDA

 

 

 

FAKULTETLAR

 

 

 

KUTUBXONA

 

 

 

SPORT

 

 

 

MA`LUMOTLAR UCHUN

Milliy universitetning qishloq xo’jalik fakulteti va uning negizida qishloq xo’jalik instituti tashkil etilishi hamda rivojlanishida R.R.Shreder, N.R.Dimo, A.D.Brodskiy, N.I.Kurbatov, A.P.Rostovskiy, L.N.Molchanov, E.F.Poyarkov, G.M.Popov, A.Ya.Fyodorov, S.A.Kudrin, Ya.D.Nagibin, M.I.Slonim, B.S.Maligin, V.V.Yaxontov, V.P.Drobov, N.G.Zaprometov kabi yirik olimlar va boshqalar o’z hissasalarini qo’shgan. Ularning ko’pchiligi Rossiyadan kelib, o’z hayotini xalqimiz taqdiri bilan bog`ladi, o’zbek va boshqa mahalliy millat vakillaridan ko’plab shogirdlar tayyorlashdi.

 

Toshkent qishloq xo’jalik institutining kelgusi rivojlanish yo’li mamlakatimiz tarixi, uning agrosanoat majmui, iqtisodiyoti, madaniyati, oliy ta`limning rivojlanish tarixi bilan bo`liq. Institutning har bir rivojlanish bosqichi jamiyat, mamlakatning xalq xo’jaligi, iqtisodiyoti va madaniyatining muayyan o’zgarishlari hamda yutug`lari bilan bog`liq bo’lib, ahamiyati bo’yicha ushbu yutug`larga qo’shilgan munosib ulush hisoblanadi.

 

Kichik fakultet va institutdan tashkil topgan ushbu oliy o’quv yurti shu vaqt ichida qishloq xo’jaligi bo’yicha O’rta Osiyoda yirik o’quv va ilmiy markazga aylandi. Bunga oliy o’quv yurtining munatazam qo’llab-quvvatlanishi va unga davlat tomonidan ko’rsatilgan yordam, oliy o’quv yurtida taniqli olimlar, yuqori malakali pedagoglarning to’planishi hamda ularning samarali mehnati yordam berdi.

 

O’ziga xos sug`oriladigan dehqonchilik sharoitlarida agronomiya, zootexnika, iqtisodiy yo’nalishlar va mutaxassisliklar bo’yicha mutaxasislar hamda ilmiy-pedagogik xodimlar tayyorlash oliy o’quv yurtining o’ziga xos xususiyati hisoblanadi.

 

Ta`lim-tarbiyani takomillashtirish, o’quv jarayonini tashkil etish, o’qitishning yangi texnologiyalarini joriy qilish va talabalarning olayotgan bilimlarini nazorat qilish, o’qituvchilar malakasini oshirish, dars berish sifatini oshirish, ilmiy tadqiqotlarni rivojlantirish, ularning samaradorligini oshirish, tadqiqotlar natijalarini ishlab chiqarishga tatbiq etish, o’qitish, ilm-fan va ishlab chiqarishni integratsiyalashni oliy o’quv yurti rektorati, professor-o’qituvchilari va jamoatchilik tashkilotlari har doim o’z faoliyatidagi muhim vazifalar deb hisoblaydi.

 

 

 

Hosted by uCoz